Een digitaal zorgplatform voor medisch specialistische KNO-consulten — gewoon dichtbij huis.
Hoogwaardige medisch specialistische zorg, dicht bij huis.
We hebben het te vaak zien gebeuren: ouderen die voor een eenvoudige hulpvraag het hele ziekenhuis door worden gestuurd. Dat roepen wij een halt toe. Bij Earhelp staan we voor laagdrempelige en tegelijkertijd kwalitatief hoogstaande zorg, toegespitst op de wensen en conditie van de patiënt. We brengen de zorg naar u.
Bij EarHelp werken we met zogenoemde triage-audiciens. Daardoor is er geen tussenkomst van de huisarts meer nodig. De lijnen zijn korter. Waar u voorheen via de audicien, naar de huisarts verwezen werd en dan uiteindelijk een consult bij de KNO in het ziekenhuis kreeg, wordt u nu na verwijzing door de audicien direct benaderd voor een digitaal consult met de arts.
Zo krijgt u de juist zorg, waar en wanneer het u uitkomt.
Binnen een week na verwijzing wordt u door ons benaderd voor een digitaal consult met uw arts. Het kan zijn, dat dit een arts is in opleiding tot specialist, maar het kan ook de KNO-arts zelf zijn. En belangrijk is dat er altijd een KNO-arts meekijkt met uw consult. Uw digitale consult kan zowel telefonisch als via videoverbinding plaatsvinden. Net wat u prettig vindt. De arts beoordeelt voorafgaand aan het consult, aan de hand van slimme technologieën en digitale informatie-uitwisseling (denk hierbij bijvoorbeeld aan: digitale foto’s van het trommelvlies of gehoortesten) uw verwijsvraag. En tijdens uw digitale consult wordt uw klacht met u besproken. Samen met de arts bepaalt u vervolgens wel mogelijk behandelplan of welke mogelijke andere vervolgstappen het beste bij u passen.
Earhelp wordt gevormd door hoogwaardige KNO-artsen, artsen in opleiding tot KNO-arts, en artsen met speciale interesse in de KNO. Alles is toegespitst op zorg van het oor-/gehoor en gehoorrevalidatie. Het medische team staat onder leiding van KNO-arts dr. Thijs Jansen.
Daarnaast staat er een betrokken team achter Earhelp dat zich dagelijks inzet om alles rondom de organisatie soepel te laten verlopen — van coördinatie en ondersteuning tot techniek en beheer.
Onze missie is het naar de patiënt toe brengen van hoogwaardige medisch-specialistische zorg. Bijvoorbeeld in plaats van de oudere voor een gemakkelijke hulpvraag het hele ziekenhuis door te sturen.
Wij staan dan ook voor laagdrempelig beschikbare, maar kwalitatief hoogstaande zorg toegespitst op de wensen en conditie van de patiënt. We brengen de zorg naar u.
Oscar is oogarts en medeoprichter van Earhelp. Eerder stond hij ook aan de wieg van een vergelijkbaar initiatief binnen de oogzorg. Zijn drijfveer? Het behoud van onze zintuiglijke vermogens – van zicht tot gehoor.
Hoewel hij dagelijks in ogen kijkt, zet hij zich met Earhelp ook vol overgave in voor betere hoorzorg. Want goed zien en goed horen zijn beide onmisbaar voor kwaliteit van leven.
Als COO zorgt Zoë ervoor dat alles binnen Earhelp op rolletjes loopt — van strakke planningen tot soepel lopende processen. Wanneer iets mis dreigt te gaan, heeft Zoë het vaak al opgelost voordat iemand het doorheeft.
Robin Snak is verantwoordelijk voor de financiële strategie en gezonde groei van Earhelp. Hij bewaakt onze cijfers alsof het zijn eigen portemonnee is. Met een scherp oog voor detail zorgt hij ervoor dat we investeren waar het telt. Zo maakt hij Earhelp klaar voor de toekomst.
Werkzaam als arts (ANIOS) bij Earhelp is hij het directe aanspreekpunt voor patiënten. Hij begeleidt hen in het traject via een digitaal consult, legt adviezen helder uit en zorgt dat de zorg persoonlijk en toegankelijk blijft. Met zijn achtergrond in de geneeskunde en passie voor de Keel-, Neus en Oorheelkunde zet hij zich in om de kwaliteit van digitale zorg voor patiënten met gehoorklachten te versterken. Daarmee wil hij laten zien dat digitale zorg net zo persoonlijk en effectief kan zijn als een fysiek consult.
Marcel heeft inmiddels ruim 30 jaar ervaring binnen de hoorbranche en weet daardoor als geen ander hoe audiciens werken en denken. Naast Relatiebeheer kan Marcel zijn creatieve ideeën ook naar hartenlust kwijt binnen de Earhelp-Academy. Bij Earhelp blijft hij zich onverminderd inzetten voor betere hoorzorg.
Door mijn eigen ervaringen als audicien met Earhelp ben ik zo enthousiast geworden dat ik nu vanuit mijn functie als relatiebeheerder audiciens graag vertel over de voordelen van doorverwijzen naar Earhelp! En die voordelen, dat zijn er nogal wat!
Willem vertaalt ideeën naar strakke code. Of het nu gaat om bouwen, testen of optimaliseren—hij zorgt ervoor dat alles werkt zoals het hoort. Geen woorden, maar functies. En altijd met oog voor de gebruiker.
Ze noemen de administratief medewerker vaak "de ruggengraat van het bedrijf". En dat bewijst Danique keer op keer. Met oog voor detail, overzicht en structuur zorgt zij dat alles op rolletjes loopt – vaak achter de schermen, maar altijd onmisbaar.
Voor al deze aandoeningen kunt u met vertrouwen terecht bij Earhelp. Onze dokters staan klaar om u de beste zorg te bieden, dichtbij huis en met persoonlijke aandacht.
Cookies maken je ervaring beter
Wij gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren, onze website optimaal te laten functioneren, en gepersonaliseerde inhoud te bieden. Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Wil je meer weten of je voorkeuren aanpassen? Klik dan op 'Bekijk voorkeuren'.