Neem contact op met de Klachtenfunctionaris.
Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Earhelp. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar / begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.
Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Stichting Earhelp maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Telefoonnummer: 06 48445538 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
E-mailadres: bemiddeling@quasir.nl
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u teruggebeld of gemaild, bij geen gehoor.
Heb je vragen over bovenstaande? Neem dan contact met ons op via secretariaat@quasir.nl
Cookies maken je ervaring beter
Wij gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren, onze website optimaal te laten functioneren, en gepersonaliseerde inhoud te bieden. Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Wil je meer weten of je voorkeuren aanpassen? Klik dan op 'Bekijk voorkeuren'.