Heeft u een klacht?

Neem contact op met de Klachtenfunctionaris.

Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Earhelp?

Het kan gebeuren dat u toch niet tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Earhelp. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar / begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.

01fbdc69836cd44d4124e5eb0fbb2359a511db26

Klachtenfunctionaris

Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Stichting Earhelp maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Earhelp Hero

Contactgegevens klachtenfunctionaris

Telefoonnummer: 06 48445538 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
E-mailadres: bemiddeling@quasir.nl

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u teruggebeld of gemaild, bij geen gehoor.

Heb je vragen over bovenstaande? Neem dan contact met ons op via secretariaat@quasir.nl

339ae1a44cc945a6c753ce30919cfc24347db672